Johnnie Walker Red Label keičia savo „veidą“

2013 - 11 - 09

Lapkričio pradžioje didžiausias pasaulyje alkoholio koncernas Diageo, paskelbė, jo atnaujina jam priklausančio populiariausio škotiško viskio Johnnie Walker Red Label butelio dizainą.

Planuojama, kad pirmiausia atnaujinto dizaino buteliai pasieks Duty Free parduotuvių lentynas, o kiek vėliau pasklis ir po visą pasaulį.

Naujasis Johnnie Walker Red Label  „veidas“ išlaikė šiam prekė ženklui charakteringus bruožus: įstrižą raudoną etiketę ir klasikinį keturkampį butelį. Tačiau, kaip išsireiškė dizaineriai, jie naujo butelio formai suteikė daugiau „raumenų“ ir „vyriškumo“, dėl ko viskio butelis bus didesnis, lengviau pastebimas lentynose ir atrodys efektingiau.

Ne taip senai, Lietuvos  barų lentynas pasiekė Johnnie Walker Blue Label viskis, kurio butelis taip pat pajuto panašų dizainerių „prisilietimą“. Mūsų nuomone, šis dizaino pakeitimas pasitvirtino ir butelio dizainas atrodo gerokai solidžiau.    

Ant apatinės butelio etiketės, atsirado auksinių medalių eilė demonstruojanti auštus tarptautinius Johnnie Walker Red Label viskio įvertinimus.

Šį dizaino elementą savo produktuose vis plačiau naudoja įvairių alkoholinių gėrimų gamintojai. Kuomet degustacijų metu ar viskio forumuose diskusija pakrypsta apie Johnnie Walker Red Label viskį, visada atsiranda didesnė ar mažesnė žmonių grupė, kuri abejoja šio viskio kokybe ir tai išreiškia savo diskusijose.  Net neabejojame, kad šis pakitimas greičiausia bus apkalbėtas ir šį kartą. Tačiau būtų neteisinga nepaminėti, kad turbūt gerokai didesnė žmonių masė visame pasaulyje vertina Johnnie Walker Red Label visko aromatą ir skonį ir tai patvirtina savo pinigėlius leisdami perkant šį viskį. Viskis su įstriža raudona etikete – populiariausia škotiškas viskis pasaulyje, kurio per metus parduodama daugiau kaip 18,9 milijonų dėžių.

Kiek aukščiau, pavaizduotas turbūt visame pasaulyje lengviausia atpažįstamas viskio logotipas – žingsniuojančio žmogaus figūra.

Kiek pakito ir butelio kamštelio forma. Metalinio kamštelio sraigtas tapo gerokai platesnis ir naujame variante užima didžiąją dalį butelio kaklelio.

Kartus su dizaino atnaujinimu pasklido ir dar viena žinia. Diageo skyrė milžinišką 7,2 milijonų Didžiosios Britanijos svarų sterlingų sumą, Johnnie Walker prekinio ženklo įvaizdžio formavimui ir žinomumui didinti.  

Planuojama, kad reklaminės kompanijos metu bus akcentuojama į Johnnie Walker Red Label viskio vartojimą su ginger ale. Šiuo žingsniu viskio gamintojas pasiryžę sugriauti nusistovėjusius viskio vartojimo stereotipus ir būti pastebėtu jaunimo tarpe, kurie mėgta alkoholinius gėrimus maišyti į koktelius.   

Pabaigoje norisi palinkėti sėkmės Johnnie Walker siekiant savo užsibrėžtų tikslų ir lieka laukti atnaujinto dizaino butelio ir mūsų Lietuvoje.